Simning

Hej hopp!

Jag hade besöksrekord här i bloggen igår :) kul med lite nya läsare! hoppas ni vill stanna kvar. Jag ska föröka uppdatera iallafall en gång om dagen ;) Välkomna!

Har presic kommit hem från en underbar simtur med Dezi, såå gött. Hade nästan glömt bort känslan av att ligga o simma. Vi simmade ungefär 35 minuter och sen körde dezi ett pass med vattentramp med mej *gött*
Som rutinerad simmare som jag är (läs var) hade ja med mej en väska med vatten & äpple ;) nästa gång tar vi med oss mackor och saft o fikar efteråt! Detta var första gången på ett bra tag vi gjorde detta, men långt ifrån den sista.

Imorgon ska vi få hjälp med bilen också.. hoppas verlkigen att det går att svetsa ihop igen.. Hade bilen till skolan idag.. skämdes en del, men spelade rätt hög musik, så jag skulle slippa höra på oljudet..haha! folk vände sej inte om när jag kom körande iallafall.. det var ju bra :)

Annars har det väl inte hänt så mycket idag, var på bild lektion i skolan idag och jobbade lite med färglära.
Ska dit en sväng imorrn (ledig dag annars) och jobba med gruppen med vårt "storydrama" som vi ska presentera för klassen på Fredag.

Ska värma en matlåda nu, sen sätta mej i soffan o se på andra avenyn bland annat. Senn blire o plugga lite.

Kram <3

image657

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0