Skiit dag.

Det håller dock på att vända nu.. hoppas jag. Gick o la mig tidigt igår, klockan nio.
När Marcus kom hem från sin fotbollsträning kvart över tio, hade jag fortfarnade inte somnat :( pga: Huvudvärk.
Det mal och mal och ville inte ge sig. Jag ville inte heller ta nån tablett, eftersom jag då var osäker på vilka jag kunde ta och inte. Somnade kanske till vid ett tiden, för att sedan vakna av att jag hade ont. Så höll det på hela natten och morgonen. Gick in på nätet o läste att det kunde bero på järnbrist, så jag slängde i mej lite blutsaft.
men fick inte behålla den värst länge :( ingen höjdar morgon alltså. Klockan nio började jag jobba på förskolan. Det var rätt tufft kan jag lova... efter en halvtimme tog jag en alvedon (läste att man kunde ta den) så jag kunde fortsätta jobba iallafall.

Känner att huvudvärken är påväg tillbaka lite nu.. köpte Järn brus tabletter förut, som jag försöker få i mej nu.
Får väl nämna detta till BM på torsdag, så får vi se om hon tycker jag ska köpra tabletter. Men jag gör helst inte det än för magens skull...

Senn när jag var på väg hem från jobbet, hoppade jag in på hagahallen för att köpa lite bröd, mjöl och ost. Var kanske där inne i 5-6 minuter. När jag kommer ut har jag fått...håll i er. 1000:- i böter. FFFAAAANN!! säger jag bara.
fatta vad man kunde gjort av de pengarna istället. Nu får kommun göra nåt kul för de pengarna istället. Roligt för dem. Ja, vad kan jag göra? pengarna finns ju som tur är, men som sagt man kan göra roligare!!

Annars är det ju bra.... :)
ska alldeles strax åka ut med bilen ( om man kan kalla den det) o försöka på avgasröret lagat.. hejjohå

Älskling e hemma o det är såå skönt. Han hade vart på bokrean och bla. köpt baby massage bok, erkar väldigt bra faktiskt.

Nej, bäst att åka nuda.

Kram på er! hoppas er dag varit bättre än min ;)

image674
sommarbild från Alanya 06

Kommentarer
Postat av: desilill

hähä det händer ju inte, bin there done that :/

2008-02-26 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0