Söndags mys

Hej!!

Vad tyckte ni om gårdagens melodifestival? jag tyckte som dezi, att det var synd att man inte kunde rösta på Björn Gustavsson. Han var ju bäst av alla :) Jag är nog inte ensam om att tycka att mello har tappat lite av sin charm, när de drar ut på det med så många deltävlingar. För mej är det inget måste att se deltävlingen nu på lördag.

Idag var Dezi och jag på badhuset vid elva. Badhuset var fuuullt, förutom på "vår" bana! nästan själva, gött. Simma väl nästan 40 min idag. Senn satte vi oss o dezi drack kaffe och vi åt äggmackor som jag hade gjort. *myys*
När vi hade duschat och gjort oss klara åkte jag hem till farmor och vi gjorde vår favorit mat:
värmlandskorv,potatis och senaps sås! mmmm, det vart så gott. Jag sa det till farmor, om jag inte hade ätit det hemma hos dem när jag var liten, hade jag säkert inte tyckt om det idag. Lustigt det där, men det är helt klart en favvo. Det äts bäst hemma hos farmor & med farmor :) fick lite med mej hem också, så det får bli matlåda imorrn i skolan.

Nu har jag pysslat lite här hemma, för vid halv åtta kommer Jenssan o ska ha lite söndags mys med mej :)
Just nu håller jag på o bakar ett bröd, som jag väntar på ska jäsa färdigt. Äggmackisar & Te'  tänkte jag bjuda på.
Å lite fruktsallad & glass till efterrätt ;)

Missa för guds skull inte en annan del av köping ikväll. Kommer garanterat slockna efter det, som jag har vart i gång idag.

Marcus & jag längtar så tills på torsdag! då ska vi göra vårt första besök på MVC :) *längtar* och så fyller ju en viss Nils 30 år också! ;)

image673



Pussar & Kramar Malin.

Kommentarer
Postat av: Karin

Kram på dig gumman!Hopps du mår bra!!

2008-02-26 @ 12:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0