Träning och lördagsmys

Igår var vi på sundsta badhus och "vi" köpte ett årskort där, så jag kan börja simma! :) det ska bli skönt. Dezi och jag kommer bli trogna träningsbuddies igen, som gamla goda tider!
Jag kommer även inom en snar framtid att köpa ett "väntabarn" kort på friskis & svettis, som bara koster 250:-
det är ett pass som är 1gång i veckan och är anpassat för gravida och är väldigt bra för graviditeten och förlossningen. Det ska bli spännande. Sedan ska jag försöka att vara på gymet också ( för att underhålla, INTE för att bygga) så jag kommer såklart hålla mig till lättare vikter.

Känns skönt att det är fixat iallafall, tack vännen!

Gårdagen spenderades i soffan för mig en hel del. Mackan var iväg o kika på agasrör till bilen, eftersom att detta nu hänger under bilen..........*lovely car* not. Dock utan framgång, för de hade inte just den delen. Så nu hoppas vi på hjälp på annat håll. Så hör ni en bil som låter som en rally, så är det bara "raggarmalin" som är ute o kör...hahaha. Senare på kvällen, gick vi iväg o tränade på nautilus, det var härligt. Sedan handlade vi mat för kvällen och bänkade oss för lets dance. Att somna i soffan är nästan mer regel än undantag för mig numera :)

Lördag:

Idag ska det städas & grejjas! för ikväll kommer det lite gäster och kikar på melodifestivalen med oss :) Sanna & Matte och ev. Nisse & Lotta ( om nisse är frisk:) Alvisen fick stanna hos mormor sin i natt, annars hade jag tänkt bädda inne i våran säng med nalle puh filten ;) hon är sååå söt den lilla dockan.
Ner till stan tänkte jag också bege mej, för mamma tipsade om fina kuddar på indiska. Blev lite nyfiken på dem ;) senn ska det handlas mat och göra sej iordning lite.
vem hejar ni på ikväll?

Ha en trevlig lördag, för det tänker vi ha med gott sällskap.

Kram!

  image651
drömmer mej tillbaka till Lanzarote

image652

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller självklart på Sanna Nielsen! Grattis till graviditeten, var rädd om er! Trevlig fortsättning på helgen! Kram

2008-02-16 @ 22:36:18
URL: http://www.camsliv.blogg.se
Postat av: Malin

Camilla: Tack! här hejade vi på kebabpizzan! haha :)
Ha det gott

2008-02-16 @ 22:39:09
URL: http://www.malllaballla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0