Vilken dag

Heej!

Har inte gjort ett piss :( ångest till maax. Det har varit såå fint väder ute också..
jag vet att om Mackan hade vart hemma, hade vi hittat på nåt. Då hade jag liksom orkat.
Men idag, när jag varit själv och allt kännts tråkigt, har jag bara varit trött.

Ska försöka ändra på det nu.

Jag ska förmodligen hem till Maria och se på melodifestivalen med henne sen, ska bli trevligt. Så man får nåt vettigt gjort idag iaf.

MÅSTE ta mej iväg till gymet imorrn med, men det fixar jag allt. Lite blutsaft innan bara så :)

hade inget vettigt o komma med i detta inlägg, men det kanske kommer nåt vettigare imorrn ;P

image672


                                                                             hhahaaa, jag idag :)
Kraam

Kommentarer
Postat av: Johanna

ibland fåår man bara vara,
det behöver man!
Trevlig kväll!

2008-02-23 @ 18:11:39
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Malla:

Johanna: Tack så mycket! :) jo, men så är det väl. Nångång ibland kan väl knappast skada. Trevlig kväll du med.

2008-02-23 @ 19:17:16
URL: http://www.malllaballla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0