2008

Hej allihoppa och god fortsättning :)

Vi kom hem från Hafjäll udag och vi har haft det kanon! två av tre dagar hade vi sol. Stugan som vi bodde i var jätte mysig med bastu och tre braskaminer.. det har verkligen varit en välbehövlig semester.

Jag håll mej till längdskid spåren den här gången, men jag har lovat att jag ska försöka lära mej slalom :)

Nyår var lungt och trevligt. Grabbarna lagade 3 rätters o inte med vilken huvudrätt som helst utan: kalkon. Jätte gott!

jag är väldigt trött nu, så jag lägger upp några bilder också som får tala sitt egna språk :)

image545
Nyårskyss

image547

image560
Sylvi ;)

image561




image548
kram kalas, första kvällen

image549
mackan påväg ut i backen ;)

image562
på tur med putte & sylvi. Kaffe paus

image563
det ser ut som det är jag som "ciggarrar" med det är det icke! men glad är jag :D

image565

image550
slappar av med en kall :)

image551
helt okej vinterkort :)

image552
grabbarna mår gott framför skidor o öppen spis, efter bastubad

image553
silvi tänkte ta dö på mej med en istapp.. ja herre gud ;)

image554
kort från Lotta o min promenad, mycket vackert

image555
haha! det ser ut som jag håller olympiagubben.. rolig du Lotta :)

image556
utsikt från "fika vyn" i skidspåret



Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0