Året som gått

2007 har varit ett bra år och jag tror att 2008 kommer bli ännu bättre, känner det på mej. Ska försöka mej på en liten resume' av året som gått..

*Vi var i sälen med våra vänner Anna & Stefan och hade några kanon dagar av skidåkning! svårslaget :)
Har för mej att det var i början av året? jag kan dock ha fel.

*I Januari kom vår kära vän "Tony Italiano" o hälsade på :)
image566

.................................................................................................................................................................................................

*I mars "tjatade" Malin till sej en såkallad restresa till Lanzarote..dyraste resa vi har varit på, trots att det var en restresa.. men dock så underbar. Helpension var det också :)

image567

image568

...................................................................................................................................................................................................

*I april fyllde jag hela 22 år :) o min älskling & jag firade 3 år tillsammans :)
image584

image583
jag fyller 22 ;) då måste man ju vara glad..

..................................................................................................................................................................................................

*I juli åkte vi till Rhodos med Anna & Stefan :)

image569

image570

image571

   image573

........................................................................................................................................................................................................

*Augusti, vi åkte på en liten roadtrip i värmland o tältade! kanon mysigt :)

image585

    image581
......................................................................................................................................................................................................................


*Augusti, började jag en ny kurs och framför allt jag träffade en tjej, som kom att bli ett mycket nära vän till mej. Hon betyder otroligt mycket för mig. Sanna :) jag kommer alltid vilja vara din vän. <3 Känns som vi vart vänner hela livet.
image577


*Kimsan flyttade till Sthlm, vilket var mycket jobbigt. Kändes konstigt att inte bara kunna åka förbi på en fika eller en spontan pratstund :( nu är det "bara" ett halvår kar, då jag hoppas hon kommer hem :) men man vet aldrig med dej ditt lilla buuus! saknar dej iallafall stumpan! Love u <3

image578

.........................................................................................................................................................................................................

* 1:a september förlovade vi oss :) det var ett helt underbart dygn. Älskar dej <3

image574

image575

image576

...................................................................................................................................................................................................

*December. Hade en mysig jul, följt av semestern i Hafjäll.

image586

..............................................................................................................................................................................

* Under året fick vi även veta att våra kära vänner A & S, ska ha en liten :) längtar sååå mycket till februari.

Det har naturligtvis hänt så mycket mer under året, men detta är vad jag minns nu.

Hoppas 2008 kommer bli minst lika bra. Vi har tänkt oss en solsemester i juni iallafall :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Underbara bilder!! :)

2008-01-04 @ 22:42:02
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0