Fin besök & designbyte

Hallå!

då har jag bytt igen då.. visst är den sommrig? men det är en typisk "Malin design" eftersom jag är en sommar människa. Sommrig om man bortser från snön då! haha.. minns inte hur jag la till den och ändå mindre hur jag tar bort den.. jaja, den får vara kvar ett tag till.

Hur som helst..

Idag har vi haft fin besök av mackans jobbarkompis & hans lilla tös. I början var hon väldans blyg, men till slut sprang hon runt i hela lägenheten :) haha... Nisse & lotta: den där gröna spar"grisen" var en klar favorit! den lekte hon med hela tiden :)

image626
på väg hem


Efter det hälsade vi på A & S, fick middag där tillome :) Såååå gott.

Vi skulle ha tränat efter, men jag fick så ont i halsen :( *morr*

Hejsvejs! hörs imorrn...

image627


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0