Peeling och ansiktsmask

Hejsan hejsan! är det någon som ligger o lurar på photoshop version nyare, får ni gärna hojta till.. :)
är så svårt att göra "headern" när man bara äger paint.. det är liksom inte så häftigt.. men,men.

Igår kväll (23.30..) fick jag för mig att jag skulle ta ett varmt skum bad. Så det gjorde jag.. haha! inga rutiner nu när man har lov.. tror jag har vart ledig för länge nu..gjorde även en ansiktsmask, som jag knappt fick bort sen.. ni skulle sett.. :) men len blidde jag iallafall.

Idag sov jag (länge), senn drog jag och träna. Skönt! Tinna och jag skulle tatt en promenad och trotsa regnet, men det vart för stressigt, så vi drack lite tee' här hemma istället. Tinna ska flytta till helgen.. :( kommer sakna dej vännen <3 o alla våra power walkar ;)

Händer väl inte så mycket annars.. ska ner till panduro imorrn och handla lite nya scrapboocking saker,..ska bli kul :)
men FÖRST.. måste jag försöka skriva klart mitt arbete om "bildskapandet i förskolan" shit jag har blivit så förslappad med skolan nu alltså. Men imorrn så! :P

Satte på en liten rosa rosett på min annars lite tråkiga mössa förut, så nu är den lite upppiffad :)

image611  image612
vad tycks?

Nu ska jag hoppa i säng, det är en dag imorgon med :)

Tjing, tjing

Kommentarer
Postat av: camilla

Vilken supersöt mössa!:) Trevlig helg!

2008-01-11 @ 14:13:50
URL: http://www.camsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0