Sista dagen på jullovet

Hej! imorgon börjar skolan igen da.. ska bli rätt skönt faktiskt. Inleder ju terminen med att jobba tisdag, va ledig ons,tor och fre :D yeaah. Arbete ska dock skrivas, men det är så gott som klart, ska bara finslipas :)

Helgen har gått väldigt fort. Jag har varit hos mammsen o pappsen å myst och pysslat lite. Fick en kanon mysig rosa plysh dress av mamma :) go att strosa runt i här hemma. Igår morse var jag på gymet och tränade, var slldeles ensam där. Gött.
På väg hem till herrhagen, åkte jag och tränade idag också. Dock inte samma muskelgrupper dåda..

Idag har jag plockat lite här hemma, fixat med lite skolgrejjer åså :) Om en liten stund kommer en kompis till mig och ska fixa till min hemska utväxt.. shit håret växer fort nu alltså :) TACK Mia.

scrubba ju bort all min färg häromdagen, så ikväll måste jag smörja in mej med BUS. (brun utan sol) så jag är brun & fräsh imorron när mackan kommer hem :D

image614

Nej, nu kommer Mia ;)

kram,hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0