Skutberget

Hej hopp! Allt bra med er?

Idag har jag o dezi varit ute och gått på skutberget :) de hade nån 5 km bana med massa olika styrke aktiviteter! skit bra, slapp man gå till gymet idag. Det var inte sista gången vi gick där. Dezi's hund vad nöjd också, ska sägas :)

Var hemma o myste med mamma o pappa igår kväll också, trevligt.

Dagens dåliga: innan vi åkte till skutberget, hoppade vi in på Mc o köpte en varsin hamburgare.. jag köpte en liten "nacho burgare" för 15 kr... åh, herre gud! för det första fick jag sitta en evighet o vänta på den. Måste vara grymt avancerad... o det var den ju såklart!.. inte. En helt vanlig burgare, MEN de hade lagt ETT ynka nacho chips på..haha, o lite salsasås med tror jag... det var inte så häftigt. inte ens för att bara kosta 15.. :P måste tilläggas att den ser större ut på bilden :)

Dagens bra: I huvudet på gynning ikväll & vår härliga promenix såklart.

Saknar min älskling!!!!!!

saknar även sommaren: Puss,hej!

image629

                        
image630
haha snyggt lillfinger va? ;P

Kommentarer
Postat av: Emilia

Söt du var :)

2008-01-24 @ 00:19:15
URL: http://goldenheartt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0