Tisdag

Hej! har egentligen inte så mycket att säga idag... känner mej lite nere plus att jag har stenont i huvudet och borde egentligen sitta o plugga istället för att sitta här. saknar min älskling också, mer än någonsin.
Kan du inte komma hit och göra allting bra? :)

Har iallafall varit och jobbat idag.. gick sådär.. känner att jag inte orkat gett allt de här dagarna och blir så besviken på mig själv, som jag har längtat efter barnen. jag tror att det kan vara något virus på gång som gör att jag känner så. Förmodligen är det de. Ibland tror jag inte på mig själv heller. Fastän att jag vet hur/vad som ska göras infinner sig ändå en osäkerhet.. varför? kanske beror på att jag bara hoppar in då och då nu förtiden och att vissa av rutinerna ändras som gör att jag känner så? jag hoppas det.
 
jag vill VERKLIGEN inte bli sjuk nu, vill så gärna komma igång och träna nu.

nej vikket deppigt inlägg detta blev.. :( får skriva ett lite muntrare senare kanske? har tänkt och göra om min design lite också..

några förslag
?

nej, nu tror jag bestämt att böckerna vill ha lite sällskap..:/

kram kram


               image589

Underbara  farmor!
Du & jag för alltid ;)

Kommentarer
Postat av: Neta

tråkigt att du känner sådär!! Men det är inte riktigt samma sak på solen längre, eller hur???
Kram på dej i alla fall

2008-01-08 @ 20:46:59
URL: http://www.designatenga.com
Postat av: Mia

Jag förstår dig Malin! Det är absolut INTE du! Det är inte som förr.

Kram på dig!

2008-01-08 @ 21:10:27
Postat av: Malin:

Neta: Nej, det kanske inte är det? :( helt klart det bästa hur som helst. Nu ska jag rycka upp mej lite :) Kramar på dej!

2008-01-08 @ 21:11:08
Postat av: Malin:

Mia: Va gullig du är ;) nej, det är väl inte det. Mycket som ändras och så. Tur att ni är sådana guldklimpar iallafall :)
Kram på dej!

2008-01-08 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0