Torsdag

Då var det torsdag då :) o snart börjar helgen :) ska hem till mammi o pappi imorrn o äta kyckling, klyftpotatis och champinionsås å bara mysa. Brorsan ska vara hemma också, så det blir the whole family ;)

Igår var jag och min trogde kompanjon Dezi till våxnäs och gjorde lite ärenden. Jag köpte ett "fejk dun täcke" på jysk och dezi en kanon fin guld spegel. Sedan tog vi en repa på rusta :) Avslutade med en lunch i restaurangen.

Måste säga att duntäcket är grymt :) det är så där fluffigt som jag vill att det ska vara! bäddade ner mig och såg på "underbar och älskad av alla" jag hade höga förväntningar på den, men den var sådär tyckte jag.. :(
nån annan som har sett den?

Imorse började jag sent i skolan, så jag gick upp o körde ett träningspass i gymet innan jag åkte upp.
Idag har jag även städat och hunnit med en fika med Maria på Waynes :) intressant va? ;)

I skolan imorgon har vi dans hela dagen, ska bli väldigt kul. Vi har inte haft någon dans sedan eldkonsten.

Nu ska jag krypa ner i soffan under mitt täcke. Vad ska ni göra?

kram!


image632
                Jag & Maria :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker filmen är helt fantastisk! Men så sorglig..... Ha det bra!

2008-01-24 @ 20:10:10
URL: http://www.camsliv.blogg.se
Postat av: Camilla

Malin: Haha, du har rätt. Då håller jag med dej, att den inte var så bra som jag förväntade mej!

2008-01-24 @ 21:52:21
Postat av: Tinna

Åh, allt e hur bra som helst. Får prata någon dag. Saknar dig med. Krama om*

2008-01-27 @ 13:22:37
URL: http://vastkustflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0