Baby shopping

Hello! har presic kommit hem från trevlig stund med "svärmor". Först åt vi på fontana te trevi & sen fick jag lite babykläder ;)


Detta valde jag då. Det är lite varmare och som man kan tänkas åka hem i irån BB :)

Passade även på att handla lite på rean:



Giraffs pyjamas ;)


å sen nåt att växa i ;)

Guuud jag längtar så fruktansvärt mycket efter bebisen nu!! Båda Mac & jag vill att det ska vara september NU
men,men.. går det i den här farten, så är i snart där.

Ska eventuellt låna en vagga av svärisarna också o ha första tiden ( ska köpa en sänghimel till också) känns väldigt sött. Så köper vi spjälsängen sedan. men vi får se hur det blir. Så nu är det bara ett skötbord kvar av de större inköpen. Sedan är det ju självklart massa små grejjer som behövs köpas till..

Igår gick jag in i V 28 med. (27+1) idag. Då händer:


Bebis
- Bebisen väger omkring 1,1 kg och är 35 cm lång. Hjärnans ytskikt börjar forma sin rätta form. Ögonbryn och ögonfransar har vanligtvis vuxit fram nu. Tunt och fjunigt hår täcker bebisens kropp. Bebisen fortsätter att vända på sig ända fram till några veckor innan förlossningen.

Du - Livmoderns mått är mellan 26 och 29 cm. Din viktökning kan vara mellan 7 och 11 kg eller mer. Om din lilla bebis skulle födas nu finns det stora chanser att den skulle klara sig. Bara moderkakan väger 400 g, nästan ett halvt kilo.

Annars mår jag bara fin,fint. Inget att klaga på här inte. Jobbar på, på simskolan och mår allmänt gött om dagarna. I det här vädret är det ju synd att klaga.
Igår var jag på gymet och tränade lite efter jobbet, senn kom putte o silvy och hämtade mej och vi åt middag på barbros brygga :) kanon mys.

Idag kom älskling hem, så idag ska vi gå ut och äta... Lyx för mej ju.. han ska iväg på konsert till helgen, så vi får passa på nu..



Tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad söta kläderna var! Anar jag ett litet djurtema?

;) Ha de bra/ Lotta!

2008-07-05 @ 19:05:23
Postat av: Malin

Har ni funderat på namn till bebisen? :)

2008-07-05 @ 21:21:47
URL: http://mblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Lotta: haha, inget jag tänkte på när jag handlade.. men djur är ju alltid sött ;)



Malin: Ja, Det blir förmodligen Lova om det blir en liten tjej. Om det blir en kille, så är det lite svårare. ;)

2008-07-06 @ 16:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0