Längesedan sist

Hej! nu var det ett tag sedan jag skrev här.. har inte haft tid helt enkelt. :)

Allt känns så obeskrivligt bra :) har ett litet kärleksbarn påväg, som är hos oss om bara några få månader och en sambo som jag älskar mer än någonsin! och världens bästa familj & vänner! bättre kan det väl inte bli?

I söndags gjorde vi inte så mycket, vi myste en hel del. Var en liten sväng till rusta och netto ;) Handlade lite diverse småsaker.. På kvällen var vi ute och gick en härlig kvällspromenad. Igår efter jag jobbat, åkte vi ut till hammarö och spelade minigolf.. M vann med ett slag :( så det var jämt!

Tror inte jag nämnt något om helgen som gick? i fredags var vi ute och åt med A, S och lille H :) det var hans premiär restaurang besök och hade skötte sig utmärkt! jätte mys. Pitchers blidde det, där har de kanon goda hamburgers ;)
I lördags åkte vi till barnens hus och tittade på ett skötbord, som vi ska säga till "svärisarna" att vi vill ha :) ett ganska simpelt att sätta på badkaret, men ack så praktiskt. Vi tyckte dock att dynan var lite hård. Antingen köper vi till en lite mjukare, eller så lägger vi inder en filt. Det ordnar sig. När vi kom hem, ville S & P ha med oss på Mamma mia! jag var inte jätte sugen, eftersom det var strålande sol ute och i skulle se 15,20 bion. Men vi hängde på. Vilken tur säger jag bara :) bästa filmen på läääänge!! så bra att jag idag har sett den igen med min mamma o hennes väninna :) de tyckte att den var lika bra! musiken, miljön (grekland), humorn Alllt! :) Nu är jag jätte sugen på att se musikalen också, de som sett den, säger ju att den är råbra också. Efter bion i lördags, fortsatte vi i greklands tecken och åt tsatziki och sovlaki på "systrar" och lyssnade på grekisk musik ;) sedan bar det av hemåt.
Det var min helg det, i stora drag.

Veckorna går så fort så jag har inte hunnit lägga in någon magbild för veckan, så här kommer den en från idag
V 29 (28+6)

   

Den ser rätt stor ut på bilderna :) tycker dock inte att den känns det (tur det;P) den är inte i vägen eller jobbig på något vis..än ;P bara helt underbar & mysig ! Igår när M låg o pratade i tele, hade han handen på magen. Å rätt vare var, så fick han världens kick mot handen, så han skrek till i telefonen! :) haha! lilla bebisen. Imorgon går jag in i V 30
vilket jag har sett lite som en milstolpe. Nu börjar nedräkningen!! kan få om typ 8 v, som det skulle vara så.. skulle även kunna få vänta 13.. vi får se där bebis vill komma ut helt enkelt. Det är den som bestämmer ;)

Nu ska jag lägga mej i sovrummet o kika lite på tv, innan ja somnar. Ska upp tidigt på glukosbehandling imorgon!
skriver imorgon om hur det gick.

Ta hand om er! kramar

Kommentarer
Postat av: jennsann

detta är helt otroligt. jag bara njuter av att läsa hur bra du mår och framförallt få se bilder på hur magen växer:)

2008-07-16 @ 23:46:25
Postat av: Emely

Har du möjlighet, åk och se musikalen! Var och såg den på Cirkus i Sthlm förra året och var helt tagen efter. Den är enorm, bästa jag någonsin sett!



Härligt och se hur magen växer! Hoppas allt är bra! Kram Emely

2008-07-20 @ 13:42:02
Postat av: M

ojj vad stor du har blivit.. (enda gången man får säga det till en kvinna..hehe) och superfin. såg dig faktiskt på stan häromveckan. och det skiner kring dig! hoppas att du får må bra resten av tiden också!:)

2008-07-21 @ 11:38:16
URL: http://mama84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0