lite bilder



Igår var vi ute en heldag med A,S och H i stugen! jätte härligt! jag badade hela dagen på min badmadrass. gött att hänga på madrassen och låta magen va i vattnet. Skönt för det första att ligga på mage plus att man känner sej så viktlös :)
Sen kom A och H ner till bryggan och jag låg i skuggan med H, medans A tog sej ett dopp :) Tack för ännu en underbar dag. På kvällen blev vi bjudna på grillspett och hemmagjord potatissallad :) inge tråkigt att sitta på en altan med sjöutsikt och trevligt sällskap!




mackan i kvälls solen


fötter :)

Har så mycket fina kort på H också, men de behåller jag för mig själv :)


Missa inte mitt förra inlägg

kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0