Myys

Ciao! igår blev det ändrade planer. M och jag åkte och tränade på gymet istället och köpte med oss mat på vägen och hade picknick. Jag blev så hungrig efter träningen, å hade vi åkt hem o duchat, gjort oss iordning och cyklat ner till stan, så hade jag nog hungrat ihjäl? :) plus att maten tar ett bra tag innan man får in den också. Tror inte vi hade fått nån stans att sitta heller. det var tydligen tok mycket folk på stan igår. Men,men det var en mysig kväll iallafall :) jätte skön träning också.. har träningsvärk i triceps idag.. trots att jag bara kör med 5 kg ;) sedan cyklade vi hem och såg på en rätt dålig skräckkomedi.. om jätte krokodiler som ät upp människor.. haha! när vi skulle se på de traditionella sex and the city avsnitten som går varje dag på 3:an, slockade jag...

Simskolan flyter på hur bra som helst. Gott att inte ha ångest när man går till jobbet. Roligast är första gruppen, nybröjargruppen. Det är så kul när de lär sig mer och mer för varje dag. Det är även kul och se hur glada de blir när de klarar att doppa ansiktet :) *mysungar* Får jätte mycket färg också :) Jag har med mej olika solkrämer.. haha, han en hög på magen och en lägre på resten av kroppen ;) Idag efter jobbet åkte jag ut till P & S stuga, där M höll hus. Där grillade vi och åt gott. Solade lite innan det var dags för hemfärd.

Idag var vi hos barnmorskan för vårt andra besök sedan inskrivningen. Allt var bra och hjärtat slog fint. Jag följde även min kurva som jag ska. Skönt. Nästa onsdag ska jag på glukosbehandling.. dricka nån äcklig sockerlösning.. efter som det finns diabetes i släkten, så vill de kolla så jag inte har fått graviditets diabetes. Hjärtat låg omkring 136 ;) M tyckte det var häftigt att höra hjärtat slå.  Nu ska vi dit 1 Aug igen. Föräldra utbildningen börjar 15 augusti fick jag reda på idag.. lite i senaste laget kan man tycka..

nu är M på bio med ibbe.. jag orkade inte hänga på. Ska ta upp tvätten snart, å sen lägga mej o vila en sväng. Fundilerar på att ta en kvällspromenad också.. vi får se, vi får se.

puss på er så länge!!


jag, just nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0