Sann dröm?

Godmorgon! jag hade presic en fantastisk dröm :) det börjar märkas att jag närmar mig förlossningen nu, speciellt i mina drömmar. ( det är ett sätt att förbereda sig inför förlossningen, tydligen) men det var lite läskigt för allt kändes så verkligt.

Vi åkte in för jag hade rejält ont. Det visade sig att jag var öppen flera cm.. jag födde ett par veckor för tidigt. När hon kom ut, ja det var en hon.. :) mindes jag ingenting utav själva förlossningen, bara att hon var så otroligt söt :) mörkhårig med blåa ögon, det vackraste vi hade sett. Allt var bara så ofattbart!

Ville bara berätta detta. häftigt att en dröm, kan vara så verklighetstrogen.. de som brukar vara så knepiga.. iallafall för mig ;)


Ha en bra dag nu!! PUss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! =)



Undrar hur lång tid det tog för er att bli gravida? försöker själv bli gravid så skulle va kul o veta? Tack för en bra blogg =)

2008-07-28 @ 20:42:48
Postat av: Malin

Sara: Andra försöket tror jag att det var :) så det gick fortare än vi trodde. Lycka till!

2008-07-28 @ 22:51:42
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0