Simskoleavslutning och Semester!

Hejsan! har ju inte bloggat på ett tag nu.. har vart goare o varit ute i solen :)

I onsdags var vi ut till S föräldrars sommarstuga och myste med A,s och H :) Jag och A satt o myste med lille H, medans pojkarna bar sten. Kändes som tiden stod stilla.. tänk att man är där själv snart? helt ofattbart. H är så nöjd och så lugn, världens goaste! han undrade lite när hans kompis skulle komma :) På kvällen grillade vi & sedan fikade vi nere vid vattnet! TAck ska ni ha för denna dagen!

I fredags hade vi simskoleavslutning och det gick jätte bra. Alla var nöjda med tiden som varit. Kanske sista året jag jobbade som simskolelärare. Det beror ju lite på. Om vi nåt år har tänkt oss en resa i augusti och mackan har semester i juli, kanske jag kan tänka mej att jobba extra där för lite extra pengar. Men vi får väl se. Semester med familjen kommer nog dock att prioriteras. :)

På tal om lilla familjen. Har ju gått in i v 31 (30+4) idag! kan ni förstå? kan liksom vara 7 v kvar bara... kan också vara10.. men jag tycker det är lite oavsett :)

"Är det dina tår jag känner?
Är det ditt hjärta jag hör slå?
Är det sant att du har ögon,
naglar och en mage att pussa på?"

Mina händer & fötter har föresten svällt så nu i värmen.. haha! jag har små korv tår! :) förlovningsringen har jag fått tatt av mej också :( just nu har jag den i en kedja runt halsen, men jag är så nojjig att den ska lossna när jag badar eller nåt, så jag lägger den nog på ett säkert ställe tills svullnaderna har gått ner.

Nu har jag "semester" i 2 veckor! :) ska NJUTA! sedan jobbar jag 2,5 v sedan ska jag vara hemma i september och LADDA. Efter det blir jag "ledig" ett år... eller snarare heltidsjobb :) med det jobbet har jag mer än gärna. Jag är medveten om att ha småbarn inte bara är en dans på rosor, men det ska bli alldeles underbart och jag längtar så. Tänk: En alldeles EGEN.


Puss, hej! nu väntar solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0