Fotboll, fotboll

Fest för den som älskar, pina för den som inte gillar.. Men idag har jag minsann sett hela sveriges match! :) det ni. M drar till självaste EM han, så då slipper jag fotboll ett tag om jag vill :)

Micke har vart här o sett matchen, vi grilla o åt jordgubbar. Han hade köpt med sig tre liter.. :) finns kvar kan jag lova. Gott gott i gott gott.

Idag har jag överträffat mej själv tror jag! Började med det stora projektet "rensa garderober" idag. Har hållit på i stort sett från i förmiddags till mer eller mindre nu. Blev så jäkla bra!! det värsta är gjort nu och vi fick rätt mycket plats över nu till bebis :)

Har bara lite kvar nu, men det tar jag när M är borta, roligare att mysa.

Jag packa ner en hel del i kartonger till förrådet också. När jag hade ställt tillbaka vagnen och allt som ska in, så insåg jag att jag inte hittade nyckeln. Så det var bara att dra ut allt igen... måttligt road kan jag säga. De hade hamnat i en av kartongerna, som jag som tur var hitta med en gång :) Så kan det gå..

Nu är jag väl förtjänt av en massage som jag ska få nu :)

Imorrn blir det träning på gymet och mysdag/kväll. Är ledig fram till fredag, sen börjar 6 veckors jobb... :(

Nu går jag in i V 25 (24+0)

Detta händer då:

Vecka 25

Bebisen - Bebisen väger omkring 700 g och är ungefär 22 cm. Detta kan förstås variera från bebis till bebis och graviditet till graviditet. Man vet att alla foster är ungefär lika stora fram till vecka 20. Bebisen dricker av fostervätskan, den smakar ganska sött. Om man sprutar in något beskt dricker bebisen mindre. Din kropp har skapat fostervattnet som innehåller: glukos, fettsyror, salt, fruktos, protein, citronsyra, mjölksyra och aminosyror.

Du - Livmoderns mått är mellan 23 och 26 cm. Som en fotboll!


Å jag mår bara såå bra. Inga graviditets krämpor alls *peppar, peppar* det enda skulle vara att jag har "restless legs" så jag kan bli galen.. men är det inte värre än så, så :)

kramkram, nu väntar säääängen :)



livets mirakel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0