Härliga helg

Hej! nu var det ett tag sedan jag skrev här.. har haft fullt upp i helgen, samt att när jag väl haft lite krafter över så har blogg.se krånglat, så jag inte tagit mig in här. Men nu så :)

I torsdags fick jag och M hem bilen. Skönt. Vi åkte ut till frykenbaden och hade en heldag på stranden där. Vi var nästan själva. Där togs årets första dopp. Kallt, men ack så nödvändigt.

På fredagen åkte vi till värmskog till en kanon mysig badstrand där :) vi var där förra året, när vi var på "roadtrip" med "bettan". Lika fint i år. N & L kom  o gjorde oss sällskap. Vi åt "nationaldags lunch" tillsammans o hade det mysigt :)
Vi stannade till vid ett litet cafe' intill sjön och delade på en räksmörgås innan vi åkte hem. På kvällen åkte vi hem till Sanna, matte och lilla alvisen. Trevligt som vanligt. Grillning och svenska jordgubbar stod på menyn! Alva har blivit stora tjejen nu. Hela 2 år. Jag tycker jag hade tajmat in födelsedagspresenten rätt bra! nalle puh tavla i nalle puh papper. Såg sedan att halva hennes rum bestod av nalle puh! :) Hon hade valt servetter vid dukningen också, Ior servetter :) Sötnos!

Igår pysslade jag lite här hemma på dagen och mackan var på stan en sväng. Mamma & Pappa kom upp på en snabb fika i värmen. På kvällen kom lite vänner hit och kikade på em och festa lite på ballkongen. Trevligt, trevligt.

Idag åkte vi till värmskog igen för en heldag på´beachen. Imorgon blir det nog nånstans på hammarö. Passa på nu när man är ledig. Snart drar jobbet igång....

Några bilder från värmskog förra året:







Återkommer med ett till inlägg om nån timme. Nu ska jag köpa lite jordgubbar, vart såå sugen på det!
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0