Jordgubbar, är goa gubbar

Jag vet inte om jag kan säga att jordgubbarna är nåt slags craving, för det har jag ju alltid älskat!
men grymt sugen på det igår var jag o så även idag. Nu är sambon nere o handlar euroshoppers frysta (de är faktiskt jätte gooda) blir billigt med.. funkar inte att köpa färska hele tia :) Man kan ju ha värre saker att va sugen på! jag är oftast sugen på clementiner, citron, lime och så jordgubbar då.. o avocado :) Bara nyttigheter

Ska se om det går nån rolig film på canal + nu :) Nu är ju EM slut för idag, gött :D




för övrigt hade de kanon söta jordgubbs påslakan på hemtex nu såg jag, sommrigt värre :)

Kommentarer
Postat av: evelina

vem e inte sugen på jordgubbar :) men ja håller INTE me dej om dom frysta...dom smakar ju bläää :p

2008-06-10 @ 18:49:52
URL: http://eeveelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0