Midsommar mys

Hej! hoppas ni har haft en lika lyckad midsommar som vi har haft :) Nästa år har vi en liten på nio månader,hihhi. då blir det å fixa midsommarkransar o grejjer ;)

festen inleds alltid med ett tal på värmländska och välkomstdrinkar. Sedan hämtas stången och det är dans för de som vill :) därefter tipspromenad och sen 5 kamp (som i år bestod av 3 grenar) Hästsko, kasta boll i hink och "att få ner kubb"
Jag kom tvåa i "att få ner kubb" :) o vann en vitlökspress. Sen var det dags för att äta sin mettagna mat i logen och allsång m.m
Jag tror att jag ska låta bilderna tala för sej själva:

 
lite mingel

 
här är midsommarstången på inmarsch                              och dans.. :=)



Midsommar love <3

 
här är vi i logen, jag har svidat om till "mysen" :)   pappa o jag göra reklam för statoil (kepsarna var därifrån) keps håller knotten borta lite bättre.


söta mammi & pappi 


coola gänget :)

Nu väntar jag på mat från min älsk.

Puuusss häej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0