Minisemester

.. eller nåt liknande åker jag och min Älskling på lördag. Kusten, sthlm, gbg någonting iallfall!
de hade resor till rhodos under 1000:- idag med, vi får se vart de bär helt enkelt. Vi har bara möjlighet till detta fram till den 12 juni, för då tar bror studenten, o sen börjar jobbandet 13 juni - siste juli för mej.

Vi behöver åka iväg bara jag & mackis. Passa på o bara vara vi två. För snart kommer hjärtat vårt till oss :) ska bli såå underbart.
Kan det vara en liten  Lova  som är påväg till oss? det återstår att se :) för nåt bra pojknamn har vi ju inte än ;(

det vart väl inte så mycket rensande i garderoberna idag heller.. :) Macki & jag tog oss en promenix in till stan, köpte sallad och åt där. Lägenheten är så varm under dagarna att den är olidlig :/
Om ca två v, ska vi till Mvc på vårt andra besök. Långt hopp emellan tycker jag.. men det är klart, det händer ju inte så värst mycket mer än att man blir större.. ska bli kul o få lyssna på pluttens lilla hjärta.

Nu ska jag fixa ett par mackor, en kopp koffeinfritt kaffe, sätta mej på ballkongen med några gravidtidningar :)
fick låna några av A igår :) vi var hos dem o lille H igår o grilla, det var kanon mysigt!! :)

image868
älskade, älskade hjärtat mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0