Nu vet man att man lever :)

Hej hallå! då var det måndag igen. I fredags stöp jag i säng, efter att jag varit o jobbat en hel dag. Under lördagen bestämde sej jag o dezi för att se fotbollen ihop :) Hon kom hit o vi myste med chips,godis och jordgubbar :) hela kittet alltså! men det får man, det var ju lördag :) När vi sett klart fotbollen o va mäkta besvikna, vart vi lite trötta o Dezi hade ingen lust o cykla hem, så hon sov kvar. Mys med sällskap! vi tänkte passa på o se en skräckis, då hennes kille inte gillar det och jag inte törs se nån dä jag är själv. Vi somnade efter en kvart typ.. så gick det med det.

Söndagen starta vi med att hämta N & L för att skjutsa dem till sportex för o köpa cyklar, som de sedan cyklade hem.
Vi fortsatte ut mot Ikea för att byta överdragen som jag hade köpt fel häromdagen. Senn åkte jag o dezi hem hit o fixade lite i förrådet, vi lyckades få ihop barnvagnen och därmed få plats med en cykel! Yeaaahh! sedan käkade vi lunch.
Efter det cykla vi hem till henne i sin nya trea och plöjde några desperates housewives avsnitt (säsong 3) hon har inte sett dem, så jag fick hålla snattran.. svårt ibland dock :))

Vad gjorde jag utan dig mitt lilla troll?? :)


Världens bästa Dezi <3


Nu ska jag äta lite varma mackor. Sen tar jag & Dezi bilen o åker nånstans o sätter oss med filt o jordgubbar! för det är vi värda!!

Vart en kanon jobbig dag i dag på sundstalägret, så det är vi väl värda.


Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0