Rea på IKEA..or not.

jiha! tänkte jag.. men ack så fel jag hade. Det var inte så häftigt som det lät. Tyckte inte de hade rea på så värst mycket.
Vi skulle köpt överdrag till våra utemöbler. Köpte två st, men när i kom hem visade det sig att vi hade tagit vanliga dynor :( bara att lämna tillbaks.. att folk inte kan lägga i rätt :)


den här skulle vi ha! mycket matchande ute på "ballen"

annars har det väl inte hänt så mycket idag.. vi tog en paus från stranden idag. Blir väl det imorrn iallafall tänker jag.

Imorse var vi på gymet o tränade, det var riktigt skönt.

Tänkte bju på en otroligt snärtig bild också:



tror bestämt jag måste sola armhålorna..haha! :)

Tjing tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0