Sex and the city!

Nu har jag kommit hem från bio med dezi. SATC var skit BRA!!! som alla säger : den innehåller verkligen ALLT. :)
2,5 timme lång, men det kändes den inte som. Behövde inte gå på toa en enda gång! det ni ;)




Annars har jag varit hemma idag från lägret o vilat upp mig lite, kände mej krasslig i morse... Kilade ner till stan och köpte järntabletter (Nifirex) och har börjat med dem nu. Köpte även en söt liten pyjamas och en lite tröja till bebis;) tillsammans gick det på 50:-, tyckte jag var alldeles utmärkt :)

Imorrn tar vi nya tag. Bara 3 dagar kvar på lägret, sedan börjar simskolan..

Imorgon går jag in i V 27 då händer detta:

Bebis - Från och med nu anger vi bebisens längd från huvud till häl. Nu är din bebis 34 cm och väger omkring 1 kg. Hörseln har utvecklats mer och din bebis börjar öppna sina ögon. Bebisen känner igen din röst och din partners om ni är tillsammans ofta.

Du - Livmoderns mått är mellan 25 och 28 cm. Röda strimmor kan börja synas på din mage, detta är inte ovanligt. Dessa bleknar efter förlossningen. Du kan känna av: halsbränna, gas i magen och tryck mot lungorna.

Puss,kram!

Nu: Yatzy med Älsklingen i sängen

Tjing,tjing! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Dålig uppdatering =(

2008-06-27 @ 13:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0