Söndag

Go förmiddag! det har varit skönt att kunna vila upp sej den här helgen :) Nu är jag redo för nytt jobb! ;)
Simskolorna börjar imorgon (anmälning imorgon bara) så jag tänkte sätta mej ner och räkna igenom alla märken, så att de stämmer och så där nu.

Vi hade ju temadag på sundstalägret i torsdag, här är några bilder från vf och nwt ;) det var en riktigt kul dag med späckat schema! ;) barnen skulle rädda OS och dess fackla, som skurkarna på de olika stationerna hade tagit. Detta genom att klara våra stationer. Vilket de också gjorde ;)


Vår station, potatis race. Den onda kon i bild (jag var en elak skurk)


Här gällde det att hoppa längdhopp

Här är "mina" barn. De har bestigit isberget! :)


In action! "potatis race"

Igår var vi bjudna till N & L. Jätte god mat och så :) Såg en film också, som jag inte minns vad den hette. Det var lite som beck filmerna iallafall.






Mmm! Mysigt :) vi satt ute tills myggen bestämde sig för att äta upp oss! :(

Här kommer magen från V 27 (26+4)


:)

Jag mår fortfarande fantastiskt bra. Började känna inatt, att det inte bara är att vända och vrida på sig hur som helst längre. Jag måste liksom vända mej från sida till sida försiktigt, annars gör det lite ont. det känns som bebisen ligger o trycker på ena sidan? :) Naveln är förresten på god väg att vända sig "ut och in" hihi ;)

Nej, nu måste jag räkna dess märkena sen ska mackan hjälpa pappa med o få i båten. Å ikväll ska vi åka till P & S i stugan! ska bli såå mysigt :) Vi har maaassa och prata om! Man har ju massa känslor som man vill dela med sig utav. lite grill och massa mys blir det iallafall.



Fulla & Goa! ca 1 år sedan ;)

Tjing,tjing !!!

Kommentarer
Postat av: evelina

oj du, nu börjar magen allt bli stor!! :) skönt att du mår toppen o så me :)

2008-06-29 @ 16:50:05
URL: http://eeveelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0