Update

Hallo!! har fått klagomål på dålig uppdatering, vilket jag kan hålla med om. Är så ofantligt trött edter lägret att jag bara stupar i säng.. nu sitter jag här, men ögonen går i "körs" ska vila en timme eller så nu, så vi kan hitta på nåt ikväll.

Igår var Kimsan här o fikade, så mysigt så :) nu är hon i Stockholmo igen :( men kommer snart tillbaka! bra det.

Idag var sista dagen på sundstalägret och det känns mycket skönt. Har vart kul ,men jobbigt. På måndag startar simskolorna, så jag hoppas på sol!! :)

Känns som ett väldigt ointressant inlägg, men orkar inget värre nu.. skriver ett senare ikväll. Då ska jag ta magbild också för V 27 :)


Puss o hej sålänge!


Jag & kimsan! ;P

Kommentarer
Postat av: evelina

haha ja visst har ja börjat lära mej :)

hoppas me på sol, inte lika roligt me sommarlov annars ;)

puss

2008-06-28 @ 13:07:49
URL: http://eeveelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0