Helg

Hej allesammans!

Igår var en riktigt bra dag :) Var i skolan en sväng och hade drama. Efter det åkte jag in till stan o kika lite. Hittade en lång mysig topp/tröja på VILA för 99:- den blev. Hittade även en kanon snygg klänning där, men den satt lite för tight.. o har ingen lust o köpa M, för att kunna ha den nu. Så jag lät bli :) duktig va?
När jag kikat lite o inte hittat nåt mer, mötte jag upp Mackan o vi åkte ut till bergvik o maxis för att handla mat o lite smått & gott!

alltså.. jag älskar maxi :) finns såå mycket kul där, eller hur mamma? ;)  kan gå där skiit länge. Mackan fick gå o handla maten och jag strosade runt lite. Jag hittade nya vårgardiner, scrapboocking, lite saker till mamma o pappas altan, mackan köpte nya sängkläder och ett par dukar :) Jag var väldigt nöjd när vi kom därifrån. Jag tycker det är så kul och förnya sig härhemma också :) När vi var hemma, satte vi upp de nya gardinerna och grejja lite. Mackan laga fredagsmiddagen :) Pepparbiff, potatis och sås & sallad. Kanon gott! det åt vi medans vi kikade lite på lets dance. Jag somnade i soffan, as always ;P

Ett litet smakprov på vad som handlades:

image676
scrapboocking kit (på barnavd ;)

image677
resultatet


image678
våriga somrummet ;)

image679
köket



Nu ska vi iväg på 30 årskalas till Nisse ;) ska bli kul! måste göra mig iordning nu!!

Puss o kram Malla

Kommentarer
Postat av: desi

Åh va fina grejer :)

2008-03-03 @ 13:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0