Rekord

hihi! såg att jag hade besöksrekord här igår :) o verklgien rekord många kommentarer!! såå kul när ni kommenterar, ska verkligen försöka att svara också.

jag tänkte att jag skulle ge en kort presentation av mig själv, eftersom inte alla vet vem jag är riktigt.

Jag heter Malin och är snart 23 år (14 april närmare bestämt) bor och lever med min Sambo M och vi väntar nu vårt första barn, vilket känns helt underbart. <3 bf, den 25 sep 08
Jag läser min fjärde teermin på lärarprogrammet på kau. Jag läser till förskollärare, vilket är hur kul som helst! just nu går jag en estetisk inriktning och det kan nog ibland verka som jag inte går i skolan.. :) men man lär sig så himla mycket, inte  minst om sig själv.
På min fritid tränar jag mer än gärna, älskar styrketräning. Det var så jag och min kära M träffades :)
Just nu är det även simning som gäller, eftersom det är så skonsamt mot kroppen. Annars älskar jag ju då att resa, vilket vi har hunnit med en hel del genom åren här :) snart blir det annorlunda och man kommer inte längre åka utomlands varje år. Sverige är ju fint det också ;) Har underbara vänner & familj också, som jag gärna spenderar tid med när det finns möjlighet för det :)

Kommer nog inte på nåt mer nu, men undrar ni över nåt, så är det bara att höra av sej ;)


image683
                                                                                       

                                                                         nu ska jag till skolan ;)

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

roligt jag hade också rekord igår ,D

2008-03-05 @ 09:15:36
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Malla

Coolt :)

2008-03-05 @ 09:16:50
URL: http://www.malllaballla.blogg.se
Postat av: desi

Vad tycker du om för mat o så? :)

2008-03-05 @ 09:30:46
Postat av: Malla

Desi: hahah! tönt ;P

2008-03-05 @ 11:31:03
URL: http://www.malllaballla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0