Shoppat

Hej! igår hade jag en lyckad kväll med desi på Plaza. Vi åt gott & senn såg vi anna lena brundin. Jag tyckte det var skit bra :)

Idag är jag alldeles i extas... vi har nämligen fyndat barnvagnar :) visst, det är fortfarande tidigt. Men till ett sådant pris, är man dum om man inte slår till. Så det gjorde vi. Vi är sååå nöjda. Nu ska vi "bara" rensa för¨rådet, så vi kan ställa in dem där..

Älskade, älskade lilla hjärtat... önskar du var här nu, så vi kunde få hålla dig ;)

 
this one, I love!! :)

+ en sulki   

& slutligen en universal bilbarnstol ;)   (den man sätter själva bilstolen i)



Jag fick världens sötaste inbjudan igår, av min själsfrände Sanna:

  Hennes gudomliga dotter fyller nämligen 2 år snart ;) Det tackar vi för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0