Yes!!

Tjabba, tjena, hallå! :)

Yes!! nu har jag äntligen fått bekräftat att jag fick byta praktikplats :) har pratat både med rektor och min nya handledare, båda var jätte trevliga! kul. Vart placerad på ett ställe jag inte ville vara på först, och ville byta tillbaka til ldet stället jag hade sist, men nu fick jag ett helt nytt ställe i skåre, som verkar kanon! ska bli spännande och bra och knyta lite nya kontakter! ;)

Igår var jag i skolan och vi redovisade olika rörelselekar. jag hade gjort en lek där man skulle baka en jordgubbstårta. Men för o kunna baka den, var vi först tvugna att gå på bär jakt i trädgården...haha! ja, jag går på universitetet.. ;P

Det gick ganska bra tycker jag, jag fick fina omdömmen iallafall. Efter det åkte jag till MVC och tog ett cellprov (var inte så farligt som jag trodde) hade fått provsvaren på blodproverna och urinprovet, det var bara bra.

Förhoppningsvis kommer jag vara världens lyckligaste ikväll, eller ja, det är jag ju redan, men ÄNNU mer lycklig (om det går) berättar mer om det ikväll isåfall :)

Nu ska här pluggas!!! grymt väder idag med! kanske ta en promenad sen med ;)

Tjing tjing!

image681

Kommentarer
Postat av: zanna

Hej! hoppas allt är bra med dig o magen! tänkte bara skriva o säga hej, o att jag fixar till en egen såndär babyräknargrejsimoj om det är ok, den va ju för cool! :)

ha de bra!
kram zanna

2008-03-04 @ 14:38:04
URL: http://klemsi.blogg.se
Postat av: evelina

men malin nu blir ja ju jättenyfiiken!! :D berätta nu va d va som hände igår kväll!! :p
pusss

2008-03-04 @ 15:40:55
URL: http://eeveelina.blogg.se
Postat av: evelina

jaha nu såg ja visst att d va ikväll d där skulle va!!

2008-03-04 @ 15:43:08
URL: http://eeveelina.blogg.se
Postat av: desi

Vart i skåre ska du praktisera? Är det stodenes förskola?

2008-03-05 @ 10:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0