Full aktivitet råder..

.. i min mage just nu. Jag tror minsann att det övas kickboxning här :)
Lovely. Jag har märkt de senaste dagarna att det oftast är kvällsaktiviteter som står på schemat. Det har dokumenterats i vår "gravid bok" ska bli spännande att se om det stämmer sen när du kommer ut också.

Nu sitter jag & väntar på att M ska komma hem. Jag har gjort en kycklingsallad som vi ska äta. Ett "rena rama rolf" avsnitt blir det nog ikväll också, det är ju såå bra. Snälla tv 4, visa det igen!!

Puss, häej!

image832 
Gamla goda tider :) <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumman!Tänker på dig det vet du hoppas du har det bra!!Kramar

2008-05-08 @ 23:13:55
Postat av: jempan

åå rena rama rolf. det var ju verkligen SÅ bäst :)

2008-05-09 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0