Nya kläder

Hej! helgen som varit, har varit mer än bra :) igår var jag hemma hos mamma o pappa o grilla o såg eurovision.. inga kommentarer om eurovision känner jag, blir på så dåligt humör då.. :)

Grillningen var iallafall kanon god! as always ;)

Idag har jag o mamma varit hemma hos mormor en sväng och sen låg jag o sola en sväng på ballkongen.
Jag har ju inte behövt köpt några mamma kläder än, men däremot lånade jag lite kläder av mamma :) Tack! jätte härliga "tunikor" och klänningar. Ett litet smakprov: :)

image858      image859   image860

Så nu slipper man gå naken då :) handlade en blommig klänning och en vit tunika på gina häromdagen också, så nu har jag så jag klarar mej tills jag blir större :)


Längtar såå till midsommar nu! då ska jag & M med mamma o pappa till ett ställe som jag varit när jag var liten. Mysigaste! här kommer lite bilder från när jag var med förra året :)

image861
fem kamp i regnet :/

image862
här äts med mat & sjungs hellre än bra ;=)

image863
Logen

image864
Här myser vi :)

Måste även tillägga att jag vann två utav 5 grenar i femkampen förra året! Hästsko & bollkastningen! se upp i år, för nu känner jag mej riktigt på hugget..mohahaha! viktigast är dock att jag dänger mamma..:)

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Dröm en dröm,säger jag!!!!

2008-05-25 @ 19:03:48
Postat av: Malin

Hahahahah! vi får väl se, vi får väl se :)

2008-05-25 @ 19:12:25
URL: http://www.malllaballla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0