Selma SPA i Sunne

Nu är man tillbaka i verkligheten igen da.. Vi har haft det underbart och gjort så lite vi bara kunnat ;)
Badat, simmat, legat i solstol o läst skvaller, ätit massa god mat + masssor med frukt! Vi var på 3 rätters med svensk handel i går kväll. Till vår stora besvikelse, var det bordsplacering och vi hamnade låångt ifrån varann :(

Det fick gå bra ändå.. jag & L drog ner medelåldern kraftigt, då den säkert låg på 70 +. Självaste Bengt Alsterlind var konfrancier.. det ni! :P när "bandet" drog igång, gick jag o L tillbaks till hotellrummet och snackade skit tills klockan blev alldeles för mycket :) Idag åt vi en grym frukost buffe' och en lunch innan vi begav oss hemåt, efter många om och men...

Nu sitter jag här och har lagt in lite bilder. Tror inte L vill vara med på kort i min blogg, så därför bara bilder på mej. :P

Nu blire söndags mys!!

image846
Mår gött vid pooloen

image847 image848
väntar på lunchen! inga frysta hallon från coop här inte :)

image849
välkomst drinken innan middagen. (alkoholfri såklart) Svensk handel firar 100 år

image850
vid frukten i morse

image851
vilar innan hemgång, det är tungt att va på spa..hehe :)

image852

image853

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: L

L:s debut på din blogg... Mina fötter ser oförskämt avslappnade ut! ;)Är nu lite sura för att de tvingats ner i gympaskorna igen bara. Diggar tofflorna skarpt! Tack för gott sällskap!

2008-05-18 @ 20:04:21
Postat av: Malla

Yeeha! L gör debut :) mina är också lite sura ;) Tack själv! tack för att jag fick följa med :)

2008-05-18 @ 20:52:00
URL: http://www.malllaballla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0