Sommarstugan

Hejsan! vi har varit i M's föräldrars sommarstuga hela helgen och haft det kanon. I lördags tog vi en promenad i skogen, senn såg vi på tv och lagade god mat. De var bortresta nämligen, så vi passade deras katter.
Igår solade vi och mådde gott. Kanon väder juh! Kastade pil gjorde vi också.. körde något som kallas "killer" jag hade aldrig kört det förut, men det var skitkul! även om jag inte vann ;P

image823
I lördags, när solen tittade fram lite bland molnen ;P

image824
Ute på lite äventyr ;P

Idag har jag vart på praktik som vanligt och det går bra. Har även hunnit med ett läkarbesök på MVC, angående min ihållande huvudvärk som jag får ibland. Det var ingenting jag ehövde oroa mig för tyckte hon. Jag berättade att jag vanligtvis tar Ipren när jag har ont (när jag inte e gravid) alvedon/panodil hjälper inte lika bra förklarade hon. Nästa gång jag får ont, så vet jag att jag kan ta två st med en gång, utan att det är farligt. Då kankse det hjälper bättre ;P skönt att få veta att det inte är nån fara för "lillen" iallafall :D har föresten inte kännt några mer ordentliga "kickar" heller :(  bara lite "bubbel" vilar väl upp sej lite, hihi. På Onsdag går jag in i V 20. Halvvägs snart! Woohohoho. Kan knappt tro det.

Magen nu i V 19. (18+4)

image825     image826

Lite svårt att se hur den växer på dessa kort, eftersom jag håller olika avstånd på kameran varje gång. Däremot kan man se att formen ändras.

Snart kommer M hem, och jag ska fixa iordning grillen ;) Senn ska han på Fotbollsträning, så då tänkte jag baka ett skitgott bröd under tiden. Visst är jag väl huslig! ;)

Puss pusss

Kommentarer
Postat av: jennsan

framifrån syns det verkligen att du har en bebis i magen:) måste få träffa dej snart igen! :)

2008-05-06 @ 09:39:30
Postat av: malin

se där.. nu börjar det ju synas :)

2008-05-06 @ 10:27:59
URL: http://metrobloggen.se/mama84
Postat av: Desi

Du börjar få till en riktig kagge nu :))

2008-05-06 @ 11:34:02
Postat av: evelina

men malin d kan inte va skitkul om man inte vinner ;p
väldans va magen syns nu framifrån :)va ett tag sen ja såg dej me nu så nästa gång vi träffas tycker ja nog d e stor skillnad!
kraam

2008-05-06 @ 18:03:54
URL: http://eeveelina.blogg.se
Postat av: Malin:

ja, nu börjar den sakta men säkert visa sig :) som sagt den syns rätt mycket framifrån :) hihi

2008-05-06 @ 19:03:06
URL: http://www.malllaballla.blogg.se
Postat av: annakarin

guud va fin du e me den lilla magen:)hoppas vi ses snart:)kram

2008-05-06 @ 20:38:12
Postat av: Evelina Hellström

fin mage!! lycka till med allt

2008-05-06 @ 21:04:46
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0