Sparkar i magen

Gomorgon!

Nu äntligen har jag känt första "buffandet" i magen. Underbart! samtidigt som det kände lite läskigt.. men man vänjer sig skulle jag tro :) Kände det i tisdags kväll och ett par gånger även igår. Mäktigt :) Jag tyckte att jag kände när jag håll handen på magen. Är det för tidigt? eller är det möjligt? Hätfigt iallafall.
image819
Igår pysslande jag lite med våra semesterkort från Teneriffa. Jag såg nämligen världens finaste album där som jag ville köpa. Det var ljus rosa med sand, snäckor och stenar på. Jätte fint! kostade dock 150 spänn... för dyrt tyckte min andra häft :( Så igår tänkte jag att jag gör ett eget! Så här blev det:

image820       image821
Före                                                        Efter

image822    


Tjing, nu blire nog en tur till stan!

Kommentarer
Postat av: malin

ja det första lilla sprattlet är obeskrivligt och underbart!!
ha en bra dag!

2008-05-02 @ 11:36:24
URL: http://metrobloggen.se/mama84
Postat av: malin

ja visst känns det ovant!! :) vänta du tills bebben "buffar" dig lite lätt i revbenen.. det är skönt dä! hehe.. nej då... ska inte skrämma upp dig.. brukade ligga hela kvällarna o titta , känna och klämma på magen :) super mysig känsla!!

2008-05-02 @ 19:24:54
URL: http://metrobloggen.se/mama84
Postat av: Tinna

Hej darling!
Härligt=)
Slutade blogga, men nu kunde jag inte hålla mig längre. Här är min iaf.
Krama om*

2008-05-04 @ 22:05:01
Postat av: Tinna

Blogg: www.realpearl.blogg.se

2008-05-04 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0