Stand up på Plaza & Solning

Hej! har inte velat bloggat nu under helgen, när vi haft så fint väder.
I fredags bokade jag och M bord på plaza, där Ann Westin (stand up komiker) uppträdde. Innan åt vi mat där.
Hon var såå jäkla bra! skrattade så jag hade ont i magen.. haha! M tog ett kort tillsammans med henne & mej, vart dock dålig kvalitet: men det är vi iallafall :) Senn gick vi hem o åt vitläksbaguetter, räkor,ägg och lättmajonäs till det. När M gjorde iordning det, somnade jag i soffan. jag var såå trött. Jag fick det till frukost istället :)

image833
Jag & Ann Westin

image834
Min Snygging på Plaza!



ett klipp med Ann Westin

Igår cyklade vi till hammarö och solade på "våran" brygga. Det var gör härligt. Vi köpte med två sallader som vi åt.
jag fixade att cykla, vi cyklade inte så snabbt så det var skönt. Har dock ont i rumpan idag som en tok.
idag får vi se vad det blir. Vi ska snart ner till stan och kolla in dressman, som tydligen hade 50% på hela butiken.
Senn förhoppningsvis träffa A & S o lilleman :)

Puss, så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0