V 20, halvvägs :)

hej allihoppa! har inte bloggat på ett tag eftersom humöret vart lite upp och ner och jag har varit lite trötis :(
men idag är en bra dag och jag börjar 11.00 idag. Om M orkar ikväll, ska vi ha picknick. Mys det :)

Som det sparkar och rör sig i magen nu. Helt underbart! Det här är det absolut största och mäktigaste jag har varit med om. Det finns inget som slår att bära på ett litet barn i magen. Dessutom är den lik Mig & M. Mackan har tillochmed kännt sparkarna på min mage! hur stort som helst. Om tiden bara kunde gå lite fortare ;) Mamma & Pappa älskar dig hjärtat <3
Du är så välkommen!

Jag har nu gått in i V 20. (19+1) idag
Man har nu känt de första fosterrörelserna och barnets hår på huvudet växer fram.
längd: ca 17-23 cm

I eftermiddag ska jag på en föreläsning om genus. Känns iofs som man hört en del sådana föreläsningar, men eftersom man inte alltid lever därefter, så är det bra med en påminnelse. Jag & L, ska föresten till SPA i Sunne nästa helg! och bara lyxa oss. Eller hur L? ;) ska bli otroligt gott. Sponsrad buss ska vi åka också.. jodåsatt :)

Nej, nu måste jag sticka o träna innan praktiken kallar.

Bjuder på lite bilder från gbg i sommras, i brist på annat.

Puss, heäj!

image827
jag har precis kommit till gbg med tåg & ska mötas upp av M & Mojje

image828
Inge galen! på hotellrummet

image829
My favorite pic! :) Me and Marcoolio


lite shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0