Världens bästa humör

Heeejj!! :) vaknade idag, o va på ett alldeles strålande humör idag!! med alla dessa horomner i kroppen, kan det ju skifta lite. Men idag (som de flesta andra dagar) är det en kanon dag! Att solen skiner utanför fönstret gör ju inte heller saken sämre ;) håret & huden är kanon för tillfället och med kroppen är jag väldans nöjd, nu är det "bebismage" :) Ska strax kila ner till affären o handla lite mat. Bla Koffeinfritt kaffe, som jag blev bjuden på igår, kanon gott!

Igår ja. Fantastiskt trevligt hade jag igår! men som sagt man kan inte ha annat med detta sällskap! :) Vi beställde Thaimat och snacka massa skit :) en massa snosande på bebis blidde det också såklart! :) heelt underbart. Han följde med blicken och skrattade. Ville bara dra fram tiden 4,5 månad och vara där jag också. På kvällen, åkte appyjamasen på o han satt med i soffan en stund innan det var dags att sussa. Han var så söt! Jag kände mej rätt pigg igår, trots att jag gjor de praktik på dagen, skönt!
Tack för igår!

Idag ska jag nog ta o städa lite & självklart sola lite på ballkongen med nån go' bok ;)

Nej, bäst jag tar tag i denna fantastiska dag :) såg förresten att de hade börjat sälja jordgubbar utanför hagahallen nu med!! *mmmmm* *Me love*

Puss!!


image857
bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0