Älskade barn

   - Jag visste inte att man kunde älska någon så här mycket!              
    det är helt otroligt. Att få barn är en gåva & det absolut bästa jag någonsin varit med om.
   Gumman, du är SÅ älskad. Always.

idag har en STOLT farfar varit här på besök o myst med Lowisen. Hum.. varför får jag en känsla av att hon kommer bli bortskämd big time av våra mor o far föräldrar!? :) på ett bra o lagomt sätt då naturligtvis ;)

Gårdagen var mys med Silvy. Gött att lars åkte ur idol.. tålde han ej.
Ikväll blir det mys med min familj, förstår ni med MIN familj ;) Lowisen kommer ligga emellan oss o stjäla all uppmärksamhet från tv:n :) just nu sover de bägga två. M i soffan o L på sin nalle puh filt här brevid, med armarna över huvudet. Sötis! Mamma älskar!

Imorrn ä det farsdag, så det blir till o gratulera farsgubben plus att jag o Lowis ska uppvakta M, såklart ;)

Trevlig lördags kväll hörni. Nu ska jag återgå till mina älskade.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0