Baby massage

Tjena!

har haft fullt upp här under helgen ;) har egentligen inte hänt nåt speciellt, men jag har inte haft någon ro att sätta mej ner att skriva.

Idag har jag vart på bvc med föräldra gruppen i haft baby massage ;) det var väldigt mysigt. M har gjort lite massage på Lowis här hemma, o hon verkar gilla det. tror dock ja tog för mycket olja... alla nadras flaskor var typ fulla, medans min var jätte mycket taget ur.. opps! ser fram emot nästa gång iallafall. Senn gick vi o lunch ihop med bebisarna, så mys så ;)

Lowa växer o växer ;) idag när jag vägde henne, vägde hon 5495 tror jag det var. Stoora tjejen nu!
hon har kommjit in i nån oeriod då hon sover mycket under dagarna. Hon började med det igår o har även gjort aå idag.
Som tur var sov hon ändå bra inatt, vilket jag kanske inte trodde. Herregud, man blir ju så nojjig för allt!

Hon har börjat med lite nya ljud nu också (ganska höga toner) när hon är glad :) sparkar o leker i baby gymet nån stund i taget. Vi är noga med att hon inte ligger där några längre stunder.
Sover i sin säng gör hon också, så duktig så!


Jag har vart o tränat nu o det var jätte skönt! gött o vara igång igen. Jag pumpade ut mat åt henne, så m kunde ge henne ifall hon blev hungrig, men hon sov den timmen jag var iväg så det blir att frysa in det istället.

Nu håller M på o tappar upp ett bad till mej o Lowis, för idag är det min tur att bada med henne (första gången) ska bli väldigt mysigt tror jag ;)

Hade gott så länge!


Rhodos 07. Längtar efter dej sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0