Fars dag

idag är det fars dag. Lowa har grattat sin pappa här på morgon.. :)




frukost på sängen är ju givet ;)


visar vad han fick, senare idag


Igår kväll hade vi myskväll :) m gjorde jätte god middag och vi satt o myste i soffan till diverse tv program. Svensson or what!? men jag ääälskar det!!

satte Lowa i babysittern i soffan, så hon kunde "vara" med när vi åt.. det gick jätte bra.



 
ser på tv ;)

 
man kunde sova här med ;)      en kort stund iallafall.. :)

Senn somnade hon i mammas famn vid 23 å sov sedan till klockan 6 :) älskade, älskade bebis <3

Nu ska ja  o L göra oss iordning o åka till min pappselapps o gratta han lite.

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis pappa Marcus på Fars dag! Vad mysigt det ser ut. Kram på er!

2008-11-09 @ 10:12:09
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Vilken sötnos och så duktig hon är som sover så länge! Hon får ta och lära Wilmer att sova lika duktigt tycker jag :) Vi får ta o bok in lek i vckan tycker jag! Kram på er

2008-11-09 @ 17:27:08
Postat av: Tinna

Åh va himla söt hon är. Längtar så tills jag får träffa er. Det är nästan farligt att läsa din blogg för man blir så sugen själv:)

Krama om och hälsa*

2008-11-09 @ 22:11:14
URL: http://likeadropintheocean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0