Förseningskassan

Gaaah! de är ju helt hjärn döa.. jag blir snart tokig! begärde föräldrapenning from 9 sep.. har ännu inte fått några pengar. Dessutom överväger de att sänka min redan låga ersättning till det lägsta! orkar inte gå in på mer detaljer, men det är helt stört iallafall. Väntar nu på att min så mycket sympatiska handläggare ska ringa, gör hon inte det idag, då jäklar!
Undrar om hon betalar mina räkningar!? det har gått två månader sen jag begärde nu.. ja herregud. tur man inte är ensamstående säger jag bara! en klarar sej ju.. men lite egna julklappar vore ju kul o få köpa..



Update: Gick det så jävla bra da!? :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en gång fått beslut på papper om den första ersättningen ska dom inte kunna sänka den. Verkar som att många fått bråka med dom om det, men dom kan faktiskt inte hålla på och ändra.

2008-11-11 @ 11:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0