Fredag

Hello.

Allt bra med er? här ligger övriga familjen o sover ;) men jag är så PIGG, att jag har hunnit dushat, filat naglar m.m LYX.
Nu sitter jag här o äter frukost. Det är bästa att passa på ;)

har sovit 6,5 timme inatt, så jag är utvilad. Mina bröst däremot sprängde big time, när Lowa vaknade för första gången 05.30 för mat.. oh my god.. måste införskaffa en pump. Iochmed att hon åt som en tok hele dan igår, så fylls också mjölken på därefter, vilket resulterade i stora, sprängande bröst när hon icke ätit på 6 timmar... :)
varför hon sov så bra inatt, var för att hon sov högst en halvtimme under hela dagen igår. Inte ens på vagnpromenaden sov hon något direkt. Bara låg o titta..

Igår förmiddag hade vi besök av Lollo. Trevligt, trevligt. Lowisen satt o myste hos henne.

Häromdagen shoppade jag 5 boddies o en liten babyfilt till L för en billig penning, gissa vart ;) Måste dit snart igen o köpa lite scrapboocking saker. Har börjat lite här med ett album till Lowa, men jag behöver mer grejjer.

Idag ska jag träffa 2 mammor ur föräldragruppen för fika på naturum, ska även passa på o visa upp Lowisen på förskolan när jag vickat. Tror de är nyfikna ;) Ikväll ska M fira att han blivit pappa (en annan för vänta lite med det..) fusikigt kan man tycka, men kul för honom. Det är han värd.

Han o några grabbar, ska sitta här nån timme, ta en whiskey o tjöta. Under tiden åker ja o L till min farmor o myser. Senn vid åtta kommer Silvy hit o då har vi lägenheten för oss själva. Grabbsen skulle gå ner på stan å bowla. Så jag, silvy & Lowa ska ha eget fredagsmys ikväll. Idol, godis & myyss ;) Lowis längtar efter sin kompis Silvy!

Nu tror jag att jag hoppar tillbaka till sängen, kan va skönt o dra sej lite innan hon vaknar igen.

Puss, så länge!

Lite bilder

första dygnet


hemma hos g- farmor


haha! här slänger hon upp armarna i luften som hon brukar göra när hon sover.. så sött!
(BB)


en barbasnygging!


häromdagen (provsitter)



Kommentarer
Postat av: Mallan

Vart är du o shoppar så billigt?:)

2008-11-07 @ 14:06:52
Postat av: malla

Mallan: Netto, haha!

2008-11-07 @ 14:53:21
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad fina ni är! Hoppas ni får en trevlig kväll! Heja Kevin och tjejerna!

Kram!

2008-11-07 @ 16:33:34
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad fina ni är! Hoppas ni får en trevlig kväll! Heja Kevin och tjejerna!

Kram!

2008-11-07 @ 16:33:36
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0