Fredagsmys

Godkväll


I lllöööv fredagar :) Lowa & ja hade gjort taccos och bäddat i soffan till pappa m kom hem från jobbet. Godis skålen var även framställd på bordet. Fredagsmyset kan börja ;)

Hon har varit med oss i soffan som vanligt, då hon ej vill sova. Vi kikar på Idol å hejjar på Kevin! han är ju råbra.

Härom dagen gjorde vi avtryck på Lowas fötter till en tavla:


Lowas hörna i sovrummet ;)


världens sötaste fossingar! 6 veckor


Tråkigt inlägg blev känner jag,men Lowa är vaken och kräver all uppmärksamhet. Trots att hon nu ligger nöjd hos M, så vet man aldrig när hon blir hungrig igen ;)

Vi har mest myst idag. Vi gick ut på en promenad när det var uppehåll. Kände att vi båda behövde lite luft.

Nu kör Mackan "skaka loss" här med Lowa på golvet..haha! nåt han kommit på, Lowa verkar tycka det är kul ;)
Nu är det visst babymassage också :) Lowa har en fantastisk pappa! det syns verkligen vad mycket kärlek det finns emellan dem.

Nej, nu ska jag återgå till mina hjärtan, det bästa som bara finns.


pappas flicka kan ja tro ;)


nyfödd älskling!

Dagens "stygg bild"

jag en halvtimme efter förlossningen.. för mycket lustgas kanske!? haahah

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad härlig tavlan blev! Trevlig helg!

Lotta

2008-11-15 @ 10:57:55
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: linn

ser pigg ut ändå efter 30 min.. roligt och kolla på söta bilder. hoppas jag kan komma hem snart så vi kan ses lite, var ju sjukt längesen och då låg lillan i din mage:) puss och kram på dig!!

2008-11-15 @ 11:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0