Gym

Hej!

jag har träningsvärk! ;) gött... har inte gjort ett situps på ca 10 månader, så det kändes.. ja. Men det är rätt skönt att känna lite träningsvärk igen.. m skrev ett program åt mej (som det gyminstruktör han varit) som jag gick efter.

Var även iväg en sväng idag + promenad med Lowa, så imorrn blir det vila. Kaffe på stan med Elle & Wilmer står på schemat :) åså fredagsmys då såklart! hihi

Lowa har också gymmat:




"muminarna" är skojjsiga!

Nu måste jag hoppa i säng om jag ska få någon sömn. Lowa ligger inne i sin säng o pratar med sej själv, kanske somnar hon snart!? ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Hej å hå, Gympa på!:)

Julmys snart?

Kram Lotta

2008-11-21 @ 06:36:21
URL: http://sotnos1nattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0