Mys morgon

Hello!

natten har varit okej inatt. Hon somnade utav sej själv igår, det var första gången :) jag la henne i sin säng vid elva, då vakna hon å låg när o "prata". När jag skulle titta till henne senn, så sov hon så sött! sen  var vi vakna mellan 2-4, för att slutligen somna om igen..

idag har vi hunnit med o mysa me skruttan, ätit frukost och fikat. Nu ger jag henne lite mat o snart drar vi ut på en härlig promenad! :)


i morse

vinkvink


mys hos pappa


bus hos pappa


skruttan min <3


Älskar dig så mycket gumman!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Måste bara få säga att hon är jättesöt er lilla tjej!

Ha en trevlig helg! Kram Mia

2008-11-01 @ 14:54:27
Postat av: Mormor

Älskar dig me! / mormor Söv så gott!

2008-11-01 @ 18:51:56
Postat av: maria

Hejhej! Va roligt att det går så bra, hon är jättefin!



Erbjudandet med fika hos oss står fast om det passar någon dag framöver :)



Kram kram

2008-11-03 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0