Nu jäklar

...ska jag under 70..haha, kg alltså. Ligger på 70,6 nu.. Vägde 84 vid förlossningen. Mitt första mål är att gå ner till inskrivnings vikten 64. Då hade jag redan gått upp ca 3 kg. Brukade ligga o pendla mellan 60-62 förut, då med muskler. De kan man ju se sej i stjärnorna om nu..haha!

men så nart jag får klar teckan om att börja träna igen så..  Har faktiskt börjat tjuva lite på vikterna här hemma. Lite lätt då förstås. Känns ju så bra i kroppen så.. Till veckan ska jag iallafall på efterkontrollen, så då får vi se. Än så länge har jag hållit igång med promenader med vagnen, inte så dumt det heller. :)

Vi har precis promenerat jag o Lowis, å när vi kom hem hade M fixat lunch :) så nu sitter ja här o äter god köttfärssås me spagetti, M ser på Liverpool på canal + å Lowisen ligger o sussar sött på ballkongen.


Älskade lilla barn.. vad vore vi utan dej!?
                               Sussade i sin vagn innan vi gick ut o gick <3

Ikväll blir vi hemma och myser.. hihi mycket mys på oss nu.. Har laddat upp med lite glögg & pepparkakor faktiskt.
Ska passa på o lägga mej i soffan o vila en liten stund medans sessan sover.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0